Thursday, January 13, 2011

很离谱的朋友。。。

这是我写给他的信息,已经忍无可忍。。。实在没眼看下去。

i oredi told u that i hate to hear your hiaoness words....Dun compare me with other frens!!! if u think i am good, then good lo, if u think i am bad, then please dun find me anymore. dun make me feel like u oredi 知错能改,但实际上你根本还是老样子,如果你还是这样下去,我只能跟你说,我对你的态度会一天比一天更不友善。别怪我,你自找的麻烦!!!我已经听厌了你的恶心话。

0 comments: